Co-creatie

Als je motto is: ‘Mensen voor gebouwen’, is het logisch dat we ontwikkelen met een grote inbreng van (aspirant) kopers. Waar we de mogelijkheden zien en de ruimte krijgen passen we een zeer efficiënt en consumentgericht ontwikkelproces toe. De basisgedachte hierbij is dat we plannen bedenken en realiseren die naadloos aansluiten op de behoeften en wensen van de eindgebruikers, hetgeen de kans op succesvolle projecten aanzienlijk vergroot.

Elke ontwikkeling start met een uitgebreid marktonderzoek om een juist beeld te krijgen van de doelgroepen die zich mogelijk op de betreffende locatie willen huisvesten. Nadat we die gericht hebben benaderd en zodra voldoende kandidaten zich hebben ingeschreven, organiseren we een aantal informatiemarkten waarin het volledige ontwikkel- en ontwerpteam de mogelijke ontwerpen toelicht en veel input wordt verzameld vanuit enquêtes en persoonlijke gesprekken. De kopers ervaren het als zeer prettig dat er geluisterd wordt naar hun wensen en ons levert het naast enthousiaste klanten ook prachtige ontwerpen en een snelle verkoop op.

Een voorbeeld van een project waar we succesvol co-creatie hebben toegepast is Het Nieuwe Zand in Ridderkerk. Lees er meer over in het interview met onze projectmanager, de kopers, de architect en de makelaar.

015dd26062015StoutBouw©Kloet

Voorafgaand aan het bouwproces werden er inspraakavonden georganiseerd waarbij potentiële kopers de ruimte kregen om hun voorkeuren uit te spreken.

Erwin Keuskamp, particuliere woningkoper

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om u de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw cookie-instellingen te wijzigen of als u hieronder op "Accepteren" klikt, stemt u daarmee in.

Sluiten